* 225 gr tereyağı
* 400 gr toz şeker (2 kap)
* 275 gr un
* 1 yemek kaşığı kabartma tozu
* 1 çimdik tuz
* 4 yumurta
* 1 çay kaşığı vanilya
* 1 su bardağı süt
Kreması İçin;
* 400 ml süt kreması
* 400 gr beyaz kuvertür
Süsleme İçin;
* Şeker hamuru
Hazırlanışı;
Tereyağımızı ocakda eritiyoruz asla kaynatmıyoruz. Yumurtaları tek tek kırıyoruz el mikseri ile biraz kabartıyoruz, şekeri ekliyoruz eriyinceye kadar çırpıyoruz. Vanilyayı ilave ediyoruz, sütümüzüde ekliyoruz çırpıyoruz. Diğer bir kapta unu, kabartma tozu ve tumuzu eleyerek karışdırıyoruz. Kuruların içine yavaş yavaş tereyağımızı ekliyoruz karışdırıyoruz bu arada fırını 160 dereceye alıyoruz. Ve sıvılarıda yavaş yavaş döküyoruz iyice karışdırıyoruz akışkan bir hal alıncaya kadar.. Cupcake kalıplarını tepsimize alıyoruz, eşit miktarda dolduruyoruz. 160 derecede 20 dk pişiriyoruz. Süt kremasını ocağa alıyoruz ısıtıyoruz asla kaynatmıyoruz alıyoruz, beyaz kuvertürümüzün üstüne ekliyoruz iyice karışdırıyoruz muhallebi kıvamını alıyoruz. Sonra dolaba koyuyoruz. Fırından çıkardığımız cupcakeleri oda ısısında 10 dk soğumaya bırakıyoruz. Dolapda beklettiğimiz kremamızı krema torbasına alıp cupcakelerimizin üstüne şekil veriyoruz. Dilediğiniz şekilde şeker hamuruylada şekiller verebilirsiniz. ..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder